vrijdag 28 februari 2014

Introducing Noor .


Heee,

Ik ben Noor 14 jaar oud en ben nu bezig aan mijn eerste artikel van mijn blog Nooz. Super leuk! Ik heb nooit eerder een blog gehad dus dit is echt mijn allereerste keer! Het leek me leuk om 5 vragen te beantwoorden waardoor ik hoop dat jullie me beter leren kennen. I'm very excited! Ik hoop dat deze blog later vol met artikelen staat! Als het lukt natuurlijk want het leven als een tiener is altijd druk.. Je kent het vast wel school, vrienden, familie etc. Maar daar gaan we het verder nu niet over hebben! Laten we snel beginnen! :) Oja trouwens dit ben ik : 



1. Beschrijf jezelf in het kort.

`Zoals je al gelezen hebt ik ben Noor, 14 jaar en begin deze blog: Nooz. :) Ik woon in Nederland en ik hou veel van muziek! Verder vindt ik het ook leuk om met kleding bezig te zijn. Ik zit in de 3e klas van de mavo en ik hoop dat ik over 1,5 jaar mijn mavo diploma kan halen. :)'

2. Wat zijn je hobby's? (Jajaja wat een originele vraag #not)

'Ik hou heel erg van zingen en gitaar spelen. Verder zit ik bij een musicalgroepje waarmee we aan het eind van het schooljaar een musical gaan opvoeren. Verder vind ik het leuk om blogs te lezen en de Youtube kanalen blijven mijn favoriet. Verder lijkt het me super tof om later ook zo'n kanaal te beginnen!' 

3. Wie zijn je favoriete artiesten?
'Ik ben van plan om hier later nog een uitgebreid artikel over te schrijven (laat in een reactie weten of jou dat ook leuk lijkt!). Ik vindt namelijk heel veel artiesten leuk en hier staan acteurs en actrices nog niet eens bij... Hier komen ze:
- One direction
- Taylor Swift
- Little mix
- B brave
- Eric Saade
- Isac Eliot
- Demi Lovato
- Vanvelzen
- Nielson
- Cody Simpson
- Olly Murs
- Jessie J
- The script
-Bruno Mars
- Ed Sheeran
- Joe Jonas 

Het zijn er nog veel meer maar zo heb je hopelijk een beetje een indruk! :)'

4. Hoe kom je op de naam Nooz?

'Dit leek me wel leuk om te vertellen! Hahah nou het is eigenlijk best wel een grappig verhaal. Toen ik ongeveer 10 jaar oud was vond ik de 'Hoe overleef ik' boekenserie van Francine Oomen helemaal geweldig. Later kwam er een film van uit. Daarin ging Rosa (de hoofdpersoon) graffiti spuiten op muren en gebruikte ze niet haar eigen naam maar veranderde ze haar naam in Rooz. Ik dacht toen dat kan ik ook! Dus maakte ik toen graffiti tekeningen (gewoon op papier hoor haha ;) ) waarop stond Nooz in plaats van Noor. En eigenlijk kwam ik er vandaag weer op en vond ik het een leuke naam voor mijn blog! :)



5. Wie is je favoriete blogger en waarom?

' Best moeilijke vraag maar ik vind Diana van DisforDazzle echt geweldig! Ik vindt haar 'Engelse' stijl echt heel mooi! Verder lig ik altijd dubbel om haar filmpjes met Rutger van Furtjuh. Ik zou zeker even kijken op zijn kanaal! Maar laten we  verder gaan over Diana. De 'sfeer' die ze  maakt tijdens haar vlogs (in Londen bijvoorbeeld). vind ik in verhouding mooier dan bij bloggers als Teske, Jiami en Vera. (Niet dat ik hun slecht vind hoor!) Haar stijl qua make-up spreekt me minder aan dan haar kleding. ' 



Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en dat jullie me iets beter hebben leren kennen! Stay tunned! Laat een reactie achter wat je ervan vond! :) Dankjewel!

liefs,

Noor



4 opmerkingen:

  1. Super leuk eerst artikel, en ja leuk idee over die artiesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hooiii noortje! Van waar al die obsessies heeft een zeker buurmeisje de reden voor een paar fandomjoins? :p super leuk dit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah miss heeft dat buurmeisje geholpen hmmm.. ahaha ;) dankjewel x

      Verwijderen