woensdag 5 maart 2014

Style like Taylor Swift!

Heee!

 Luisterend naar Safe and Sound van Taylor schrijf ik dit artikel. Wat is dat nummer mooi! Hier een link naar de videoclip! Niet alleen de nummers van Taylor zijn mooi maar ook haar kleding style. Vandaag twee Taylor looks met alleen maar producten van de H&M. Zo kan je simpel een look namaken zonder te veel uitgeven. Hope u like it!  


Look 1:

Deze look is basic en simpel met kleine accessoires. Ik hou daar wel van! De Taylor 'dingetjes' komen er ook in terug zoals rode lippenstift, een high waisted short en natuurlijk het hoedje wat de outfit helemaal afmaakt!
Met deze producten kan je de look namaken!
 Deze laarsjes lijken bijna precies op de laarsjes die ze op de foto aan heeft! Ze zijn lichtbruin/beige en hebben veters die lijken op de bekende gele 'Timberlands' veters. Verder kan je ze makkelijk combineren! Ze kosten ook maar 34,95 euro!
 Nu het toch voorjaar wordt en de zon weer een beetje tevoorschijn komt (wat hij gelukkig nu al doet :D) is het weer tijd voor een zonnebril! Deze zonnebril vond ik bij de outfit passen om de bruine tinten die erin zitten! Het model is ook bij alles te combineren.
 (Voor de duidelijkheid het gaat om het hempje op de foto, niet het vestje en/of de broek!)
Dit hempje maakt het helemaal of omdat ie oversized is! Ik vind het echt mooi als je een oversized hempje 'in' een high waisted broek doet, dan krijg je namelijk een mooi 'pofferig' effect. (hmm dat klinkt best raar, pofferig haha). Deze 'top' kost 14,95 euro.
 (Attentie dit gaat over het blauwe vest! :)
Helaas kon ik geen vest vinden met rode randjes eraan zoals bij de outfit van Taylor. Wel vond ik dit vest met een 'wijdere' opening (of typ ik dit fout? verbeter als ik het niet goed typ!) Het is een fijngebreid vest in een lichte blauwe kleur. Dit vest kost 24,95 euro.
 Deze handtas lijkt precies op die van Taylor! Zwart met gouden details! Deze tas kan je met veel outfits combineren en is erg hip! I like it! De tas vind ik wel iets aan de duurdere kant namelijk 39,95 euro.
 En natuurlijk niet te vergeten de rode lipstick! Ik heb zelf ook wat make-up van de H&M en het bevalt me wel! :) Dus ik denk dat deze lipstick ook wel goed is! Als je echt zeker wil zijn moet je even op Vera Camilla's blog kijken. Ze schrijft namelijk meestal wel reviews over H&M cosmetica producten. Deze lipstick is mat en kost 4,95 euro.
En al het laatste van deze outfit: de high waisted short! Lekker voor in het voorjaar en in de zomer! Makkelijk te combineren en leuk om een top in te doen maar ook leuk om met een 'croptop' te combineren! Verder is deze short in meerdere kleuren verkrijgbaar. Deze short kost 9,95 euro.

Outfit 2:

Deze outfit vind ik erg leuk omdat hij een beetje girly is, maar niet te girly. (Als je snapt wat ik bedoel). Verder zie je een aantal accessoires die we ook al van outfit 1 kennen namelijk: de rode lipstick, de zonnebril en de tas! De rest van de outfit staat hieronder:
De nieuwe trend: een skaterskirt. Zelf ben ik niet echt van de rokken maar deze zou ik nog wel eens willen proberen! Je ziet ze in veel outfits terug en ja wie vindt dit nou niet mooi? Deze rok kost 19,95 euro.
 All Stars zijn altijd in of het nou neppe of echte zijn. Je hoeft natuurlijk niet voor wit te kiezen! Kies bijvoorbeeld eens een felle kleur die bij je past! Zelf heb ik lage roze All Stars en ja we zijn nog steeds beste vrienden. Ze lopen gewoon zo fijn!
Dit overhemd vond ik erg lijken op het overhemd van Taylor. Helaas weet ik niet zeker of ze nog in alle H&M shops verkrijgbaar zijn omdat deze al in de sale is. Verder zal ik deze blouse niet dragen zoals de vrouw op de foto maar zoals Taylor. Anders lijk je een stuk ouder.. Blouses zijn altijd leuk! 

Dit waren de twee Taylor outfits! Ik hoop dat je de outfits leuk vond en dat je er wat aan hebt! Als je nog tips of opmerkingen hebt plaats het in de comments! :)

love,

Noor 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten