zondag 9 maart 2014

This or That TAG




Heee!

Waarschijnlijk komt komende week geen artikel omdat ik tentamenweek heb. Echt diegene die dat heeft uitgevonden ulggg. Maar gelukkig had ik vandaag nog wel even tijd voor een TAG! Het is de This or That tag geworden! Ik had hem al bij andere bloggers gelezen, onder andere bij Elise Joanne en hij leek me leuk!  Hope u like it!






In deze tag zijn de vragen verdeeld in thema's: mode, make-up, nagels, lichaam, haar en overig.
Mode.
Spijkerbroek of Joggingpak? 

Ik kies toch voor de spijkerbroek. Ook al zit hij wat minder fijn, ik vindt een jeans ook fijner om te dragen thuis. Ik weet niet wat het is maar ik ben niet een hele goede combi met een Joggingpak.

Jurken of rokken?

Hmm moeilijk! Ik heb zelf namelijk niet veel van beide, maar als ik moet kiezen kies ik toch voor een rok. Omdat ik persoonlijk vindt dat je dat beter kan  matchen. Ik vindt jurken en rokken erg leuk maar ze staan me gewoon niet mooi.. 

Streepjes of ruitjes?

Ruitjes! I love bouwvakkersblousiessss!

 Teenslippers of sandalen?

Sws sandalen! Ik vind teenslippers niet lekker lopen. Maar ik vind birkenstocks wel weer fijn.. mmm.. wat een  logica heb ik weer.

Sjaals of hoedjes?

Telt mutsen ook onder hoedjes? 

Kettingen of armbanden?

Hmmmm moeilijke keuze! Ik denk toch armbanden! Ik vind Noosa namelijk heel mooi!


Hakken of platte schoenen?

Ik kan niet op hakken lopen :$

Cowboylaarzen of paardrijlaarzen?

Niet moeilijk cowboylaarzen! Ik zou altijd nog een keer van die echte Amerikaanse cowboylaarzen willen hebben! Ik heb wel een keer minnitonka's gehad, ik vind het zo jammer dat ze te klein zijn! Ik kon ze gewoon 3 jaar aan! Dat is echt een wonder! Minnitonka's zijn niet echt cowboylaarzen maar zijn wel een beetje in die stijl vind ik :) 

Jasje of vest?

Ik denk dat ik de laatste tijd meer van de jasjes ben! Vooral leren jasjes en parka's vindt ik erg mooi!

Make-up
Blush of bronzer?

Ik ga toch voor bronzer omdat ik al snel van mezelf een beetje rode wangen heb. 

Lipstick of Lipgloss?

Lipgloss omdat het zachter aanvoelt.

Mascara of eyeliner?

Eyeliner! Ik vind soms mascara heel klonterig!

Foundation of concealer?
Ik heb geen concealer.

Kwasten of sponsjes?

Kwasten because they are fluffy! 


Nagels.
Lang of kort?

Liever lang! Maar van mezelf heb ik hele kleine nagels :(

Felgekleurd of donker?

'Pink fluffy unicorns dancing on rainbows' Zegt dat al genoeg?

Met of zonder Nailart?

Ik ben niet handig en precies dus laat dat nail art maar zitten.

Lichaam
Parfum of bodyspary?

PARFUM!

Lotion of bodybutter?
Ummmmm.. lotion.

Douchegel of zeep?

Douchegel, zeep vindt ik onhandig.

Haar

Krullend of stijl?

Ik heb van mezelf stijl haar en i like it.

Knot of paardenstaart?

Oke hier kan ik echt niet kiezen.. ummm.. Paardenstaart maar dan .. 

Schuifspeldjes of knipjes?

Knipjes maar wel met bloemen of strikjes! :)
Lang of kort?

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.

Los of vast?

Het liefst vast omdat het fijner zit en minder snel knopen krijgt, maar los is mooier..
Ik ga toch voor vast.

Overig
Zomer of winter?

ZOMER ZONDER TWIJFEL.

Herfst of lente?

Stiekem ben ik fan van Schaun het schaap.(schrijf je dat zo?) Dus ik kies lente.

Kijk eens wat een knapperd.

Chocolade of vanille?

Vanille
.


Dit was de TAG! :) Ik hoop dat je het leuk vond! 

Love,

Noooooooor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten